سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت نرم افزار تحت وب با ابری

?

ما در مقالات قبل توضیح دادیم که نرم افزار حسابداری آنلاین و ویژگی های نرم افزار های مالی را برای شما بیان کردیم، اکنون در این قسمت برای شما تفاوت نرم افزار مالی تحت وب با ابری را توضیح خواهیم داد.

امروزه بیشتر کسب و کارها احتیاج به حسابدار برای حساب و کتاب دارد و استفاده از نرم افزارهای حسابداری تحت وب یکی از بهترین روشها برای انجام امور مالی می باشد که باعث افزایش سرعت و دقت در انجام کارهای حسابداری می شود. نرم افزار حسابداری تحت وب یا نرم افزار حسابداری آنلاین ابزارهایی هستند که از طریق آنها می توان تمامی حسابها، درآمدها، هزینه ها و موارد بسیاری دیگر را ثبت و محاسبات لازم را روی آن پیاده سازی کرد،

روش کار کردن با اینگونه نرم افزارها بدین صورت می باشد که نیاز لازم به اینترنت می باشد، و از مزیت های مهم نرم افزار حسابداری تحت وب این می باشد که می توان در هر جای دنیا به حساب خود دسترسی داشته باشیم و تمام امور مربوط به حسابداری را بدون دردسر و سریع انجام دهید و مانند دیگر نرم افزار های قدیمی نمی باشد که نیاز به دانلود و یا اینکه بر روی سیستم خود نصب نمود. همراه ماباشید با مزایا و تفاورت نرم افزار مالی تحت وب با ابری

مزایای نرم افزار مالی تحت وب

  • کاهش هزینه از نظر نگهداری و به روز رسانی بر روی سیستم کاربران
  • امکان اتصال از سیستم های مختلف
  • امکان تولید نرم افزار مستقل از سیستم عامل
  • بالا بردن امنیت داده های کاربران

تفاوت نرم افزار تحت وب با ابری?

تفاوت نرم افزار تحت وب با ابری

بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب

نرم افزار های حسابداری تحت وب بساری وجود دارد که بسیاری از مدیران و یا حسابداران از آنها استفاده می کنند، ما در اینجا شما را با نرم افزار حسابداری تحت وب آمیسا آشنا می کنیم، این نرم افزار با ظاهری زیبا و ارائه خدمات پشتیبانی به موقع توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف نماید، نرم افزار حسابداری تحت وب آمیسا برای کسب و کارهای بزرگ، کوچک، متوسط و اشخاص می باشد.

تفاوت نرم افزار حسابداری تحت وب با ابری

بسیاری از کاربرانی که از نرم افزارهای حسابداری استفاده می کنند ممکن است این سوال برایشان پیش آید که آیا نرم افزار حسابداری تحت وب را می توان یک نرم افزار حسابداری آنلاین دانست؟

نرم افزار حسابداری تحت وب برنامه ای است که از طریق مرورگرها اجرا می شود لازم به ذکر است که برنامه های تحت وب الزاما روی اینترنت اجرا نمی شود و ممکن است روی شبکه های داخلی یک شرکت اجرا شود.

برخی از کاربران بر این باور هستند که نرم افزار حسابداری ابری بهتر از تحت وب می باشد که این دیدگاه کاملا اشتباه می باشد و تفاوتی بین سرویس های ابری و نرم افزارهای تحت وب وجود ندارد.

تفاوت نرم افزار حسابداری تحت وب با ابری شاید ساختار نرم افزارها با هم متفاوت باشد. به عنوان مثال یک نرم افزار تحت وب با دیتابیس mysql کار کند و دیگری با sql server و یا اینکه سرویسی به صورت اجاره ای به کاربران خدمات دهد؛ به عنوان مثال کاربری ممکن است مبلغی را به صورت ماهانه جهت خدمات حسابداری تحت وب پرداخت کند و یا اینکه به صورت اختصاصی نرم افزار را خرید کند و روی سرور اختصاصی خود قرار دهد.

هر دو این علکرد یکسان می باشد و نمی توان گفت که این نرم افزار تحت وب هست یا ابری فقط اصطلاحاتی هستند که در این حوزه رایج شده است. و تصور اینکه کدام یک از این نرم افزار ها بهتر است نمی‌توان تصمیم درستی در انتخاب خود داشته باشید.

منبع: امین سیستم آرمان